مشتریان ما نقش کلیدی در توسعه پلتفرم seoClarity دارند. از این گذشته ، آنها تأثیر مستقیمی روی ما دارند ویژگی نقشه راه.

هنگامی که تیم توسعه ما هر دو هفته یکبار ویژگی‌های جدید را منتشر می‌کند، آن‌ها در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که پلتفرم ما چالش‌های واقعی و فعلی را که سئوکاران سازمانی با آن مواجه هستند، حل می‌کند.

بیایید به جمع بندی مطالب جدید و بهبود یافته برای کاربران ما در سال 2022 بپردازیم.

نوآوری های پلتفرم 2022 seoClarity

اتوماسیون سئو

#1. پلت فرم اجرای سئو برای رفع سریع مشکلات سئو

اتوماسیون سئو همچنان در حال تکامل است. در حالی که زمانی به عنوان چیزی مانند ردیابی رتبه یا ایجاد بینش از داده ها تصور می شد، اتوماسیون می تواند به شما کمک کند تا استراتژی سئو خود را هم با سهولت و هم کارآمد اجرا کنید.

پس از همه، سخت ترین بخش سئو است انجام کارها.

سئوهای سازمانی سالانه تخمین می زنند 36 میلیون دلار درآمد از دست رفته در انتظار اجرای سئو

آنجاست ClarityAutomate: بهینه ساز صفحه جلو می آید.

Page Optimizer به شما امکان می دهد تا 10 برابر بیشتر در سئو کار کنید: چابکی خود را برای ارائه نتایج با پلتفرم سئوی اول اجرا افزایش دهید.

حالا می توانید:

  • رفع مشکلات حیاتی
  • بهینه سازی عناصر روی صفحه
  • تست های سئو را اجرا کنید
  • پیوندهای داخلی را کنترل کنید
  • … و بیشتر

همه در چند کلیک، و همه بدون نیاز به تکیه بر تیم توسعه دهنده.

با Page Optimizer، SpareFoot پروژه های سئوی خود را تسریع کردند تا 6 ماهگی!

#2. تستر تقسیم سئو: تست های سئوی خود را اجرا کنید

سئو یک فرآیند تست و تکرار است.

اگر نمی توانید پیاده سازی، آزمایش و تکرار کنید، در این صورت رسیدن به یک نتیجه موفقیت آمیز امکان پذیر نیست.

با ClarityAutomate: تستر تقسیم SEO، می توانید بر موانع موجود در زیرساخت آزمایش یا کمبود منابع دانشمند داده یا توسعه دهنده غلبه کنید.

از آن برای اجرای آزمایش‌هایی استفاده کنید تا حدسیات مربوط به بهینه‌سازی سئو را از بین ببرید.

درصد همبستگی صفحات آزمون و کنترل شما را نشان می دهد و به شما می گوید که آیا نتایج نهایی از نظر آماری معنی دار هستند یا خیر.

خواندن توصیه می شود: نحوه اجرای تست سئو با seoClarity

زمانی که بتوانید تست های سئو را با شرایط خود اجرا کنید، می توانید داده ها را جمع آوری کنید و اثبات بازگشت سرمایه را به تیم توسعه دهنده خود بیاورید. قول ROI ندهید، آن را ثابت کنید!

دعوت به اقدام جدید

#3. تجزیه و تحلیل تست های سئو با تجزیه و تحلیل تست تقسیم

اجرای تست های سئو می تواند سخت باشد (یعنی اگر از تست تقسیم سئو استفاده نمی کنید!) و تجزیه و تحلیل موفقیت آمیز بودن آنها می تواند به همان اندازه چالش برانگیز باشد.

تجزیه و تحلیل تست تقسیم تمام کارهای سنگین را برای تجزیه و تحلیل نتایج هر تست سئوی که اجرا می کنید یا تغییراتی که ایجاد می کنید انجام می دهد.

خواه این یک تست تقسیم بین دو محدوده زمانی باشد یا یک تست تقسیم سئو پیشرفته تر بین گروه های کنترل و آزمایش – تجزیه و تحلیل تست تقسیم می تواند هر دو را مدیریت کند.

می‌توانید تجزیه و تحلیل را بر روی هر معیاری از جستجو یا تجزیه و تحلیل سایت انجام دهید، از جمله ترافیک، کلیک‌ها، پرش‌ها، میانگین موقعیت، برداشت‌ها، تبدیل‌ها و موارد دیگر.

داده های شما را تجزیه و تحلیل می کند تا نتیجه آزمون (مثبت یا منفی) و اینکه آیا نتایج از نظر آماری معنی دار هستند را به شما نشان دهد.

مانند این است که دانشمند داده های شخصی خود را داشته باشید که تمام داده های شما را تجزیه و تحلیل کند و بینش های کلیدی را ارائه دهد!

#4. مانیتور کردن صفحات بحرانی با محافظ محتوا

تغییرات در سایت شما در طول زمان اجتناب ناپذیر است، اما در مورد تغییرات صفحات مهم شما که بر عملکرد شما تأثیر منفی می گذارد، چه باید کرد؟

Content Guard سال گذشته به عنوان یک افزونه راه اندازی شد، اما ما آن را در پاییز مجدداً راه اندازی کردیم تا هشدار تغییر صفحه را برای همه ارائه دهیم.* کاربران seoClarity این به کاربران بیش از 100 تغییر احتمالی در هر صفحه ردیابی شده را هشدار می دهد، بنابراین شما هرگز در مورد آنچه اتفاق افتاده تعجب نکنید (یا در برخی موارد وحشت زده شوید).

تو می توانی آنچه را که در مورد آن به شما هشدار داده می شود پیکربندی کنید برای تمرکز روی تغییراتی که برای شما مهم است. شما همچنین می توانید هشدارهای ایمیل خود را سفارشی کنید.

یک اشتراک پولی افزودنی برای Content Guard Plus می‌تواند به قابلیت‌های اضافی مانند نظارت و ردیابی صفحه رقیب و ضبط HTML ذخیره‌شده برای بررسی عمیق‌تر آنچه که تغییر کرده است، دسترسی داشته باشد.

*Content Guard برای همه کاربرانی که اشتراک سطح اصلی یا بالاتر دارند در دسترس است.

#5. طرحواره در مقیاس بدون منابع توسعه دهنده

در یک SERP به طور فزاینده ای شلوغ و بصری گرا، نتایج غنی از داده های ساختاریافته برای افزایش CTR و ترافیک ضروری است. اما 92 درصد از سئوکارانی که مورد بررسی قرار گرفتیم گفتند که به دلیل محدودیت منابع توسعه دهنده، در پیاده سازی و به روز رسانی طرحواره مشکل دارند.

به همین دلیل ساختیم Schema Optimizer به عنوان یکی دیگر از قابلیت های ClarityAutomate™️، پلت فرم اجرای SEO ما.

با Schema Optimizer تو می توانی…

  • طرحواره را به صورت انبوه اعمال کنید بدون تیم توسعه دهنده، با استفاده از الگوهای URL، regex یا حتی یک URL واحد
  • اجرای هر نوع طرحواره: طرحواره سازمان، محصولات، مقاله و موارد دیگر برای به دست آوردن نتایج غنی در SERP
  • خطاها را حذف کنید که با اجرای دستی و نیاز به تعمیر و نگهداری مورد نیاز است
  • به راحتی طرحواره را حفظ کنید با داده های جدید، ویژگی های موتور جستجو، یا الگوی صفحه – همه به راحتی با چند کلیک به روز می شوند
  • تاثیر را اندازه گیری کنید تاثیر مثبت CTR بر ترافیک و درآمد

دعوت به اقدام جدید

ممیزی سایت

#6. کار خود را با حسابرسی طرحواره اعتبار سنجی کنید

پیاده سازی طرحواره در سایت شما برای موتورهای جستجو و کاربران ارزش فوق العاده ای دارد. در حالی که موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد سایت شما و محتوای آن به دست می آورند، کاربران تجربه بهبود یافته ای در SERP با نتایج غنی به دست می آورند.

اگرچه راه‌های زیادی برای بررسی طرحواره در یک صفحه در یک زمان وجود دارد، اعتبارسنجی پیاده‌سازی و وجود طرحواره در مقیاس برای اکثر سایت‌ها یک چالش است، و این همان چیزی است که ما در صدد حل آن هستیم.

اکنون، شما به آن دسترسی دارید ممیزی داده های ساخت یافته! ممیزی برای شما به ارمغان می آورد:

  • نمای خلاصه ای از صفحات یافت شده با طرحواره ساختاریافته
  • نوع طرحواره خاص کشف شد
  • جزئیات قالب‌های طرحواره کشف شده، با پشتیبانی از فرمت‌های JSON-LD، RDFa و Microdata

#7. ممیزی نقشه سایت Hreflang

اگر چندین نسخه از صفحات در سایت خود برای زبان ها یا مناطق مختلف دارید، ممکن است hreflang را در صفحه یا از طریق نقشه های سایت پیاده سازی کنید.

در حالی که این برای کاهش وزن صفحه کار می کند، تنها در صورتی موثر است که hreflang به درستی تنظیم شده باشد – و با آن خود مرجع hreflang، همه چیز ممکن است به هم ریخته شود.

اینجاست که ممیزی های hreflang وارد می شود! ممیزی سایت در پلتفرم seoClarity اکنون از خزیدن و ممیزی دستورالعمل های hreflang در نقشه های سایت پشتیبانی می کند.

این قابلیت جدید در ترکیب با ممیزی hreflang موجود در صفحه برای یافتن همه مسائل کلیدی کار می کند:

  • خطاهای برچسب بازگشت
  • کد کشور یا زبان نامعتبر است
  • ترتیب کد کشور یا زبان نامعتبر است
  • پیوند Hreflang که به صفحات تغییر مسیر، شکسته یا مسدود شده اشاره دارد
  • پیوند Hreflang نامعتبر/خالی است
  • پیش فرض وجود ندارد
  • و خیلی بیشتر …

شماره 8 هشدارهای ممیزی سایت

اکنون می توانید هنگام راه اندازی یک پروژه حسابرسی سایت جدید، هشدارهای ایمیل ایجاد کنید. گیرندگان تعیین شده می توانند هشدارها را در موارد زیر دریافت کنند:

  • یک خزیدن آغاز شده، تکمیل شده است، یا دارای خطا است.
  • خزیدن افزایش در مسائل انتخاب شده را تشخیص می دهد.
  • تغییراتی در هر محتوای سفارشی اضافی وجود دارد (در صورت تعیین شده)

هشدارهای ممیزی سایت را در بخش Start Audit راه اندازی پروژه ایجاد کنید:

هنگامی که هر یک از شرایطی که تعیین کرده‌اید در حین خزیدن ممیزی رخ دهد، آدرس‌های ایمیلی که مشخص کرده‌اید ایمیلی دریافت می‌کنند که به آن‌ها در مورد تغییر خاص هشدار می‌دهد.

رتبه بندی

#9. حجم جستجوی جغرافیایی درخواستی به صورت انبوه

به دست آوردن حجم جستجوی دقیق از داده‌ها در مقیاس برای اطلاع‌رسانی به تحقیق کلیدواژه‌تان می‌تواند چالش برانگیز باشد – از این گذشته، حجم جستجو به درک تقاضا و اولویت‌بندی اهداف بالقوه کمک می‌کند.

اکنون، ویژگی Ad Hoc Rank Intelligence برای پشتیبانی از بازیابی حجم جستجوی جغرافیایی در مقیاس بر حسب تقاضا ارتقا یافته است.

علاوه بر اینکه می‌توانید یک میلیون کلمه کلیدی چک را در یک لحظه در سطح ملی یا جغرافیایی خاص (شهر، ایالت یا آدرس) رتبه‌بندی کنید، همچنین می‌توانید داده‌های حجم جستجو را برای حداکثر ۱ میلیون کلمه کلیدی در یک زمان از کلمه کلیدی Google بازیابی کنید. برنامه ریز به طور مستقیم

شماره 10. مقایسه جانبی هدف جستجو در هوش رتبه ای

کاربران همیشه این امکان را داشته اند که کلمات کلیدی را بر اساس هدف جستجو در هوش رتبه بندی فیلتر کنند، اما اکنون می توانند عملکرد کلمات کلیدی هر نوع هدف را در کنار یکدیگر مقایسه کنند.

برگه «هوشمندی جستجو» عملکرد همه دسته‌های هدف جستجوی شما را در یک فهرست ساده‌شده نشان می‌دهد که در آن می‌توانید به سرعت عملکرد برند را در مقابل غیر مارک، عبارات سر در مقابل طولانی یا هر هدف جستجوی دیگری که پیکربندی کرده‌اید مقایسه و مقایسه کنید. .

شماره 11. وضعیت URL برای کلمات کلیدی ردیابی شده در هوش رتبه

هنگامی که یک صفحه در رتبه بندی افت می کند، یکی از اولین چیزهایی که می خواهید بدانید این است که چه چیزی باعث سقوط می شود. در گذشته پاسخ به این سوال شامل بررسی چندین منبع داده مختلف بود.

اکنون کاربران می توانند دیدن وضعیت URL های مرتبط با کلمات کلیدی ردیابی شده در Rank Intelligence. ماوس را روی هر وضعیتی نگه دارید و popover عنوان، توضیحات متا، H1، H2s و موارد دیگر را به شما نشان می‌دهد.

به سادگی روی “آخرین تغییر” کلیک کنید تا مقایسه قبل و بعد از همه تغییرات ایجاد شده در هر صفحه را مشاهده کنید تا تعیین کنید چه رتبه‌بندی‌هایی تأثیرگذار است.

#12. نمای ترند ویژگی های SERP

کاربران می‌توانند از تعجب که آیا ویژگی‌های SERP به رتبه‌بندی‌ها تجاوز می‌کنند با نمای Trend ویژگی‌های Rank Intelligence SERP که به کاربران اجازه می‌دهد روی سهم خود از این ویژگی‌ها تمرکز کنند، فکر نکنند.

تحقیق کلمات کلیدی

شماره 13. حجم جستجو از طریق Clickstream

بازاریابان بیش از یک دهه است که به Google Adwords Keyword Planner به عنوان منبعی برای داده های حجم جستجو اعتماد کرده اند.

در طول 6 سال گذشته، گوگل به تدریج دقت و جزئیات حجم جستجو را کاهش داده است.

گوگل گزارش داده های حجم جستجو را متوقف کرده است در تعداد زیادی از کلمات کلیدی – به ویژه برای پزشکی، بهداشت و موضوعات مرتبط.

تقاضای واقعی به پر کردن شکاف‌ها، رفع نادرستی‌ها و ارائه جزئیات در داده‌های حجم جستجو که طی سال‌های گذشته از برنامه‌ریز کلمات کلیدی Google Adwords گم شده‌اند، کمک می‌کند.

اهرم تقریبا 3 سال داده کلیک، بیش از 28 میلیارد کلمه کلیدی و یک مدل پیش بینی پیچیده، سئوکاران جایگزین بسیار دقیق و کامل تری برای داده های حجم جستجوی Adwords دارند.

شماره 14. گسترش شبکه تحقیقاتی: 25+ میلیون کلمه کلیدی جدید اضافه شده است

هوش رقابتی فقط به اندازه تازگی مجموعه داده های کلمات کلیدی شما مرتبط است. بدون به‌روزرسانی مداوم، می‌توانید فرصت‌ها را از دست بدهید.

داشتن به‌روزترین مجموعه داده‌های تحقیقاتی کلمات کلیدی برای کشف فرصت‌های مناسب و زیر نظر گرفتن رقابت ضروری است.

این آخرین به روز رسانی منعکس کننده جدیدترین روندها در جستجو، به روز رسانی رفتار جستجوگر، معرفی محصولات و خدمات جدید و موارد دیگر است!

Research Grid اکنون ردیابی می کند بیش از 355 میلیون کلمه کلیدی در سراسر دسکتاپ و تلفن همراه، در بیش از 100 کشور.

همه کلمات کلیدی هر ماه رتبه بندی می شوند، بنابراین می توانید به طور مداوم به رقابت نگاه کنید و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی کنید.

جایزه: ما همچنین هر ماه 1 میلیارد کلمه کلیدی جدید را به مجموعه داده های Topic Explorer خود اضافه می کنیم بیش از 30 میلیارد کلمه کلیدی! با داده‌های جدید، می‌توانید 24 ماه حجم جستجو را افزایش دهید تا ببینید تقاضا در طول زمان چگونه تغییر می‌کند.

شماره 15. مرکز شبکه تحقیقاتی: تحقیقات کلیدی متمرکز

مرکز تحقیقات گرید کاملاً جدید یک نمای کلی از تمام داده ها، تجزیه و تحلیل ها و گزارش های موجود برای کلمه کلیدی یا دامنه مورد نظر شما را ارائه می دهد. این در بیش از 30 میلیارد کلمه کلیدی و 50+ میلیون دامنه است.

به سادگی یک کلمه کلیدی یا نام دامنه را تایپ کنید و فوراً یک نمای کلی از معیارهای کلیدی، رقبا، کلمات کلیدی مرتبط، رتبه‌بندی، فرصت‌های جعبه پاسخ و موارد دیگر دریافت کنید.

سپس، “ماجراجویی خود را انتخاب کنید” و گزارش های خاص را برای جزئیات بیشتر بررسی کنید.

شماره 16. بهبود فهرست کلمات کلیدی ذخیره شده

هنگامی که صدها هزار کلمه کلیدی برای ردیابی دارید، زمانی که زمان اقدام و بهینه سازی در سراسر سایت شما فرا می رسد، ممکن است احساس طاقت فرسا کنید.

با فهرست‌های ذخیره‌شده در seoClarity، کاربران می‌توانند کلمات کلیدی خود را تقسیم‌بندی کنند و با اطمینان به جزئیات آن بپردازند.

فهرست های ذخیره شده به شما این امکان را می دهد که یک لیست معیار از کلمات کلیدی هدفمند بسازید و عملکرد را با رقبا برای آن شرایط مقایسه کنید. به طور مشابه، کاربران می‌توانند از فهرست‌های ذخیره‌شده برای ایجاد فهرستی از اصطلاحات بسیار بزرگ‌تر از مجموعه داده‌های مدیریت‌شده‌شان برای تحقیق در برابر رقبای برتر خود استفاده کنند.

به سادگی کلمات کلیدی مورد نظر خود را در لیست بررسی کنید و از منوی کشویی Actions روی “افزودن به لیست” کلیک کنید.


کاربران همچنین می توانند با ایجاد یک لیست، فعال کردن آن، و سپس فیلتر کردن برای حذف لیست از نتایج Research Grid، لیست ها را حذف کنند.

علاوه بر این، با فهرست‌های ذخیره‌شده برای موضوع کاوشگر، کاربران می‌توانند به طور منظم تعداد زیادی از کلمات کلیدی را بدون توجه به اینکه در مجموعه کلمات کلیدی مدیریت شده‌شان هستند یا نه، ردیابی و تحقیق کنند.

موارد استفاده دیگر عبارتند از:

  • فهرست‌های صنعت سفارشی را بر اساس دسته‌بندی‌های صنایع شبکه‌های تحقیقاتی ما ایجاد کنید (به عنوان مثال، “500 کیلووات برتر برای صنعت ما”) و از Topic Explorer برای مقایسه عملکرد با آن لیست استفاده کنید.
  • در هر جایی از Research Grid (دامنه ها، جعبه پاسخ، کاوشگر موضوع) تحقیق کنید و کلمات کلیدی حاصل را در لیستی ذخیره کنید که بعداً می توانید برای بررسی بیشتر در موضوع اکسپلورر استفاده کنید.

شماره 17. داده های رقابتی در تاپیک اکسپلورر

در بسیاری از صنایع سازمانی، بسیاری از SEO ها به سختی سطح درک کل چشم انداز رقابتی خود را خراش می دهند. این یک چالش در اولویت بندی تلاش های سئو و کشف استراتژی رقابتی مفید ایجاد می کند.

ما رفتیم و داده‌های رقابتی خود را با Competitor Trend View افزایش دادیم که نشان می‌دهد دامنه‌های رقابتی در طول زمان برای هر موضوعی که در Topic Explorer جستجو می‌کنید چگونه عمل می‌کنند.

شما همچنین می توانید چشم انداز رقابتی را بر اساس صنعت مشاهده کنید.


موارد استفاده اضافی عبارتند از:

  • کشف کنید که آیا به نظر می رسد هر یک از رقبای شما روی موضوعی تمرکز کرده است.
  • موضوعات مرتبط با خود را در جایی که رقبای شما آسیب پذیر هستند پیدا کنید.
  • ببینید یک موضوع در صنعت شما چقدر مهم است.
  • بدانید چه کسی در حال حاضر بر موضوعی در صنعت شما مسلط است.

#18. استراتژی رقابتی با یک کلیک

ما شکاف های محتوا را کاملاً اصلاح کرده ایم! استفاده از آن حتی ساده‌تر است و مسیر سریع‌تری برای بینش‌های عملی ارائه می‌دهد.

اوه آهان UI تغییر چهره پیدا کرد!

یک دامنه را وارد کنید و رقبای برتر SERP به طور خودکار ظاهر می شوند. در یک نگاه متوجه می شوید که در رابطه با آنها در چه جایگاهی قرار دارید.

از آنجا، روی چهار زبانه کلیک کنید تا فهرستی فوری از کلمات کلیدی مطابق با چارچوب استراتژی رقابتی اثبات شده ما دریافت کنید:

  • دفاع: کلمات کلیدی که در آن در موقعیت های پولی در صدر قرار دارید. برای حفظ آن ترافیک، اینها را نظارت کنید.
  • بهتر کردن: کلمات کلیدی رقبا از شما بالاتر هستند اما شما در فاصله قابل توجهی قرار دارید. اینها را اولویت بندی کنید تا از رقبا فاصله بگیرید.
  • رشد/بسط: کلمات کلیدی که رقبای شما برای آنها رتبه بندی می کنند اما شما رتبه بندی نمی کنید (هنوز!). اینها را به ترتیب ارتباطشان با شما بهینه کنید تا پتانسیل ترافیک خود را گسترش دهید.

این ویدیوی سریع را تماشا کنید تا تجربه کاملاً جدید Content Gap را درک کنید:

#19. هر دامنه ای را در تبلیغات خرید گوگل آنالیز کنید

آیا رقبای شما با استفاده از تبلیغات خرید گوگل بالاتر از نتایج ارگانیک شما ظاهر می شوند؟

اکنون می توانید با قابلیت جدید تبلیغات خرید در Research Grid متوجه شوید!

  1. هر دامنه ای را وارد کنید
  2. با فهرست کردن ویژگی‌ها، URL، موقعیت آگهی یا نوع محتوا فیلتر کنید
  3. جزئیات مربوط به هر فهرست را مشاهده کنید.

#20. 450 برابر مجموعه داده های تحقیق کلمه کلیدی شما

کنسول جستجوی گوگل می‌تواند تا 50000 ردیف داده را جذب کند، اما برای سایت‌های بزرگ و سازمانی، این فقط کسری از کلمات کلیدی را نشان می‌دهد که برای آنها در Google نشان داده شده است.

اما، در اینجا یک راز ناشناخته وجود دارد: GSC به شما اجازه می دهد تا پروفایل های زیادی برای یک دامنه داشته باشید.

تجزیه و تحلیل جستجوی ما می تواند از حداکثر 10 نمایه GSC شما استخراج کند و داده های بیشتری را با بینش بیشتر و اقدامات سئو هوشمندتر به شما ارائه دهد.

هیچ پلت فرم یا ابزار سئو دیگری توانایی وارد کردن و ادغام داده های کلیدواژه از چندین پروفایل GSC را ندارد. مزیت دیگری است که شما به عنوان یک مشتری seoClarity دارید.

تقسیم بندی SEO

#21. نمای درختی سلسله مراتبی از عملکرد در همه دامنه ها و زیر پوشه ها

برخی از سایت ها دارای سلسله مراتب سایت عمیق و پیچیده هستند، به خصوص سایت های تجارت الکترونیک. به عنوان مثال، این می تواند گزارش در یک صفحه دسته بندی را بر خلاف زیر شاخه های متعدد آن دشوار کند.

اکنون می‌توانید با نمای درختی جدید در Research Grid Domains، یک عکس از زیرپوشه‌های برتر در زیر هر پوشه در هر سایتی دریافت کنید.

نمای درختی به شما امکان می دهد کل سلسله مراتب را در زیر هر پوشه ای باز کنید تا مشخص کنید چه بخش هایی از ساختار واقعاً عملکرد آن را هدایت می کند.

هر پوشه یک مثلث در کنار خود دارد. روی مثلث کلیک کنید تا زیرپوشه‌های آن پوشه که بر اساس تعداد کلمات کلیدی رتبه‌بندی شده در هر زیرپوشه رتبه‌بندی شده‌اند، نمایان شوند.

کاربران همچنین می توانند مقایسه تاریخ را در نمای درختی انجام دهند تا ببینند چه چیزی در یک دوره زمانی مشخص تغییر کرده است.

علاوه بر این، به دلیل تقاضای محبوب مشتریان ما، نماهای پوشه سلسله مراتبی نیز در جستجو و تجزیه و تحلیل سایت موجود است تا به کاربران کمک کند:

  • کاهش ترافیک را بر اساس زیرپوشه مشخص کنید
  • مشکلات احتمالی را با مقایسه تاریخ جدا کنید
  • زیرپوشه هایی را که برای بهبود بخش های بزرگتر سایت شما به توجه شما نیاز دارند، شناسایی کنید.

#22. کلمه کلیدی پویا یا گروه های صفحه

گروه‌بندی کلمات کلیدی و صفحه در تقسیم‌بندی داده‌ها و ارائه گزارش‌های روشنگر بسیار مفید است.

متأسفانه، ایجاد این گروه‌ها در وهله اول می‌تواند بسیار دشوار باشد، و به‌روزرسانی نگه‌داشتن آن‌ها حتی سخت‌تر است – به خصوص اگر یک سایت بزرگ یا تعداد زیادی کلمات کلیدی مدیریت شده دارید.

اینجاست که گروه‌بندی پویا پیشرفته seoClarity وارد می‌شود: اکنون می‌توانید از قوانین پیچیده، داده‌های خزیدن، منابع داده شخص ثالث، فایل‌های جستجو و موارد دیگر استفاده کنید. ایجاد و نگهداری تگ های بیش از حد متمرکز را خودکار می کند در حساب شما

هشدارهای سفارشی

شماره 23. هشدارهای ویژگی SERP

SEO ها می دانند که چشم انداز جستجو به طور مداوم در حال تغییر است – با بیش از 1200 ویژگی SERP شناسایی شده، صفحات نتایج را می توان دریافت کرد. شلوغ.

SERP Feature Alerts به شما می گوید که ویژگی های جستجو چقدر رایج هستند و کجا ظاهر می شوند. این راهی است برای هشدار به شما در مورد تغییرات عظیمی که در SERP ها اتفاق می افتد، همه در مقیاس.

خواندن توصیه می شود: از هشدارهای SEO برای ماندن در بالای تغییرات وب سایت استفاده کنید

این یک راه عالی برای درک سطوح عملکرد خودتان است.

به عنوان مثال، ممکن است یک ویژگی SERP فهرست ارگانیک شما را به پایین صفحه فشار دهد، بنابراین حتی یک رتبه ارگانیک بالا ممکن است باعث ترافیک کمی شود. این هشدارها به شما کمک می کند تا به این نتیجه برسید.

#24. هشدارهای ویژگی غنی

کاربران همچنین می توانند هشدارهایی را برای تشخیص تغییرات در نتایج غنی گوگل که بر CTR و ترافیک تأثیر می گذارد تنظیم کنند.

از بین پنج نوع مختلف نتایج غنی انتخاب کنید:

  • رویداد
  • طرح قیمت
  • سوالات متداول
  • طرح واره سهام
  • رتبه بندی ستاره ای

از فیلترهای پیشرفته برای تقسیم بندی به مجموعه کلیدواژه هایی که می خواهید ردیابی کنید، استفاده کنید و زمانی که نتایج غنی جدید برای نتیجه شما ظاهر می شود یا نتایج غنی موجود را به صورت روزانه یا هفتگی از دست می دهید، هشدار دریافت می کنید.

ادغام ها

#25. ادغام آسانا

ممکن است برای مدیریت وظایف خود با سیستم هایی مانند Asana کار کنید.

مشتریان seoClarity اکنون گزینه ادغام با Asana را دارند. این امر مدیریت وظایف شما را با استفاده از سیستم وظیفه موجود شما ساده می کند تا تغییرات گردش کار را کاهش دهد.

کاربران حتی می توانند یک Workspace را از هر فضای کاری Asana که در آن دسترسی دارند مشخص کنند.

شماره 26. ایجاد گزارش های سفارشی با ادغام Google Sheets

اگر در Google Sheets برای گزارش یا اصلاح کار می کنید، اکنون می توانید داده های خود را از پلتفرم seoClarity دریافت کرده و مستقیماً در Google Sheets دانلود کنید! افزودنی Google Sheets جدید ما به شما امکان می دهد کلمات کلیدی، رتبه بندی، برچسب ها و داده های خزیدن سایت خود را مستقیماً در Google Sheets دریافت کنید.

با استفاده از یک کلید API منحصر به فرد، اکنون می توانید یک برگه Google را با هر متریک seoClarity موجود برای آن سه ناحیه پر کنید، که به شما امکان می دهد:

  • گزارش ها و نمودارهای سفارشی خود را تقویت کنید
  • داده ها را راحت تر با تیم های دیگر به اشتراک بگذارید
  • تجزیه و تحلیل سفارشی خود را بسازید
  • با سایر منابع داده ترکیب کنید
  • بایگانی
  • … و بیشتر!

#27. افزونه Microsoft Word و Google Doc برای ایجاد محتوا

اکثر نویسندگان شرایط نوشتن ایده آل خود را دارند – و این شامل محل نوشتن محتوای خود نیز می شود. برخی Google Docs را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر Microsoft Word را ترجیح می دهند.

سپس آن را به عقب و جلو بین می شود ابزار بهینه سازی محتوامانند Content Fusion، برای ارزیابی امتیاز محتوا و مشاهده توصیه های محتوا.

اکنون، می‌توانید با آوردن داده‌های Content Fusion به طور مستقیم در محلی که کپی خود را می‌نویسید، گردش کار محتوای خود را افزایش دهید. محتوای بهینه شده را مستقیماً از درون ایجاد کنید پرونده های گوگل یا مایکروسافت ورد.

#28. ادغام های بیشتر BI: Tableau

اضافه کردن به فهرست گسترده ما از ادغام ابزار BI، اکنون می توانید سه مجموعه داده محبوب seoClarity را در ابزار قدرتمند تجسم داده Tableau بیاورید.

مشابه افزونه Google Sheets، Tableau Web Data Connector دسترسی به مجموعه داده‌های زیر را فراهم می‌کند:

  • خلاصه برچسب ها
  • رتبه بندی کلمات کلیدی
  • خلاصه سلامت سایت

ادغام تمام معیارها و فیلترها را برای هر یک از آن مجموعه ها مستقیماً در Tableau می آورد.

متفرقه

شماره 29. گزارش های پذیرش کاربر

گزارش‌های پذیرش کاربر به شما روشی مبتنی بر داده را می‌دهد تا نرم‌افزار سئو و سئو را در میان تیم خود تبلیغ کنید.

مدیران اکنون می توانند مستقیماً از پلتفرم به گزارش های مربوط به پذیرش کاربر و استفاده از seoClarity دسترسی داشته باشند. این باعث افزایش مجوزهای کاربر مبتنی بر نقش موجود در پلت فرم می شود.

از این گزارش ها برای موارد زیر استفاده کنید:

  • پیگیری و گزارش در مورد پذیرش پلت فرم
  • شناسایی کاربرانی که ممکن است در استفاده از آنها کم شده باشند و نیازهای آموزشی یا پشتیبانی را شناسایی کنید (ما می توانیم کمک کنیم!)
  • اطلاعات ورود دقیق (نام کاربری، مهر تاریخ/زمان، آدرس IP) را برای ممیزی های امنیتی دانلود کنید

در اینجا یک پست وبلاگ مفید در مورد نحوه بشارت دادن و نصب یک پلت فرم سئو در میان تیم خود آورده شده است: ساختار تیم سئوی داخلی شما: نصب یک پلتفرم سئو.

شماره 30. داده های seoClarity را به مایکروسافت اکسل وارد کنید

جدید ما افزونه seoClarity Excel کاربران را قادر می سازد تا داده ها را از محبوب ترین منابع seoClarity به طور مستقیم به هر کاربرگ Excel وارد کنند.

با استفاده از این افزونه کاربران می توانند:

  • داده های رتبه بندی کلمات کلیدی و برچسب یا نتایج ممیزی سایت خود را به صورت انبوه دانلود کنید
  • گزارش های سفارشی بسازید
  • ادغام و مقایسه با سایر منابع داده
  • با یک کلیک اطلاعات را تازه کنید
  • و بیشتر!

پرس و جوهای پیچیده و قابل استفاده مجدد برای هر یک از این منابع داده بسازید:

  • خلاصه رتبه بندی برچسب ها
  • رتبه بندی کلمات کلیدی
  • خلاصه سلامت سایت

شماره 31. نمای تفصیلی همه رقبای رتبه بندی برای ویژگی های SERP

امسال بارها و بارها با SERP شلوغ‌تر مواجه شده‌ایم، که تشخیص دقیق جایگاه آنها در مقابل رقبا را برای سئوکاران دشوار می‌کند.

ناگفته نماند، ویژگی‌های SERP که فضا را شلوغ می‌کنند، تشخیص اینکه چه ویژگی‌هایی با ارزش‌تر هستند (و قطعاً باید دنبال کدام یک از آنها باشید) دشوارتر می‌شود.

اکنون، برای بسیاری از ویژگی‌های SERP، کاربران می‌توانند نمای دقیقی از تمام دامنه‌های رتبه‌بندی برای کلمات کلیدی خود که آن ویژگی را نشان می‌دهند دانلود کنند.

در مثال بالا، برای بسته های تصویر، “Image Rank” به شما می گوید که بسته تصویر در کجا در SERP نشان داده شده است، در حالی که “Domain Rank” موقعیت نتیجه آن دامنه را در بسته نشان می دهد.

هنگام فیلتر کردن هر یک از این ویژگی‌ها، این قابلیت جدید را در زیر دکمه دانلود بالای جدول کلمات کلیدی ویژگی‌های SERP پیدا خواهید کرد:

  • کلمات کلیدی رویداد
  • کلمات کلیدی تصویر
  • کلمات کلیدی بسته شغلی
  • کلمات کلیدی فهرست محلی
  • کلیدواژه های خبری
  • کلمات کلیدی محصولات
  • کلمات کلیدی تخمین حقوق

برخی از موارد استفاده عبارتند از:

  • جایگاه خود را در مقابل رقبا برای ویژگی های SERP که برای شما مهم است ارزیابی کنید.
  • فرصت هایی را برای به دست آوردن جایگاه یا کسب موقعیت بهتر در آن ویژگی های SERP کشف کنید

نتیجه

فناوری seoClarity برای حل بزرگترین چالش های بازاریابان به طور مداوم در حال تحول است. مشتریان فعلی می‌توانند درخواست‌های ویژگی را مستقیماً در پلتفرم ارسال کنند یا با مدیر موفقیت مشتری خود تماس بگیرند تا به هدایت نقشه راه 2023 ما کمک کند.

مشتری فعلی نیستید؟ شاید چیزی در لیست بالا نظر شما را جلب کرده باشد!

اگر به دنبال تقویت استراتژی سئوی خود در سال 2023 هستید، ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا این رویا را به واقعیت تبدیل کنید. نسخه ی نمایشی پلت فرم سئوی سازمانی ما. امروز یک نسخه ی نمایشی درخواست کنید و یکی از کارشناسان ما به چالش ها و اهداف شما گوش می دهد و برای یافتن بهترین راه حل با شما همکاری می کند.

برنامه نمایشی را برنامه ریزی کنید